Dag 18: Naar Khanom

8 augustus 2015 - Khanom, Thailand

lounge

Weg uit deze natte bedoeling! We zijn nu wel klaar met de regen en kleren die maar niet droog willen worden. Om half 11 worden we opgehaald door de minivan. Onze koffers worden op de kar geladen en we lopen naar de ingang van het park. Waar is die bus dan? We worden gewenkt mee te komen en dan blijkt de weg behoorlijk te zijn ondergelopen. Door het water, m'n korte broek wordt bijna  nat, waden we richting klaargestaande bus. Onderweg stoppen we nog even voor een heerlijke koffie bij Black Canyon. Bij aankomst in Khanom blijken ook een aantal koffers het badje genomen te hebben. Veel kleren zijn zeiknat. Maar... hier schijnt de zon, hier is strand en... het leuke gezelschap van de 'Puntjes'! Voordat ik goed en wel mijn bikini heb aangedaan, blijkt Coen zich te hebben verstrengeld met een kwal. Saskia heeft de tentakels er direct afgehaald en hem onder de kraan gezet. Hij heeft veel pijn en krijgt van het personeel zalf en een ijszak. In het water is verder geen kwal te zien. Een echte toevalstreffer dus. We gaan lunchen in dit uitstekende hotelrestaurant aan het strand en proeven later de cocktails tijdens Happy Hour, gaan volleyballen en genieten natuurlijk van het diner. Dit is het goede leven!